Desaru Awesomeness



       ASSALAMUALAIKUM :)

 

    Yes hari ni dah tiga kali saya post HAHA ( jakunn ). Dan hari ini saya akan menceritakan tentang pemergian saya dan keluarga ke Desaru. 

DESARU

    Ya memang menyeronokkan. Lepas gedebak gedebuk kemas barang, keluarga saya pun bertolak dalam lingkungan jam 12 lebih tak kurang. Bukan misteri jam 12 ye. Kegirangan mula conquer diri saya. Lepas itu, ibu saya mengecall aunty saya and we met up at toll plaza. Tak ingat toll plaza mana.The jouney took 2 hours approximately  ( padahal ikut highway, nampak sangat tipu sampai 2 jam ). Along the way, saya dengar lagu je. Noob gila. Keadaan awan sangat membimbangkan kerana mendung. Takut hujan je bila sampai mana. Terbantut hasrat nak mandi laut nanti. Somehow, I saw clear sky up ahead. Lega sikit. After a few minute, mendung balik HAHA 

ALONG THE WAY

Eeeww
Harapan nak ikut (!)
?

     Sampai toll plaza Bandar Penawar dalam pukul 2 lebih kot. Lepas tu, pergi Tanjung Balau dengan perasaan birah. Lepas parking kereta, mata terus memandang ke laut. Berderai dan hancur luluh hati gua. Saya tengok ombak sedang menggila. Tinggi gila dah macam Ombak Rindu HAHA Bendera merah sedang berkibar dengan megahnya di tepi pantai. Saya macam dah nak menangis. Lepas tu, kita orang cari port makan sebab perut dah mengerang. After that, my parents came up with an idea. Dia orang nak sewa hotel untuk satu hari je. When the deal is on, kita orang pun bergerak ke Pelangi Balau Resort dan melantak dia sana. Kebetulan dekat situ ada kolam untuk mandi, dapatlah mengubat luka untuk mandi laut tadi :) Lastly, enjoy the scenes .

 
tak tahu nak tulis apa
FC Barcelona !
Sepupu. Comelkan ?
Jeti
Tengok ombak dia
Cerah pula langit
Ada ikan ke ?
Inilah kolamnya

     So itu jelah yang saya boleh kongsikan di sini. Memang seronok dapat pegi sini dengan semua family. Awesome HAHA okelah sampai di sini sajalah. Saya sudah penat menaip. Class dismiss :D





Rasa macam tulis karangan
time darjah 6 gitu HAHA