Bye Sijil Pelajaran Malaysia




       ASSALAMUALAIKUM :)

    
    This is the first time aku buat blog. Macam ralat gila. Sebenarnya ngengada nak ikut orang, orang nak buat blog, aku nak buat jugak HEHE Tadi kita orang, bebudak Teknik JB yang pakai baju orange baru abis SPM. Beronok - ronok gila. Abis je last paper SPM 2011 , mula la kengkawan aku. Semua naik gila. Antara aktiviti diorang ialah :
  1. Ada yang conteng baju.
  2. Ada yang peluk peluk. 
  3. Ada yang menonggeng sana sini.
  4. Ada yang bincang pasal paperlah. Apa pun tak boleh. Let bygones be bygones cewahh :D 
  5. Ada yang nak repeat kertas pun ada HAHA
    Aku pun tak terlepas daripada melakukan perkara perkara dia atas :D Actually ada banyak lagi aktiviti diorang. Lepas tu, kene hantar buku teks. Pehh dia punya beratur punyalah panjang. Macam nak ambil bubur lambuk dekat masjid. Then, tak pasal pasal aku kene bayar singgit sebab tak sampul buku teks. Luckily sekeping je. 1 buku teks tak sampul RM 1. What The Fish ! Lastly, lepas settlekan hal buku teks kita orang bergambar di dalam kelas.

Now let the pictures describe the moments :-

Ehh muka si Ashraff. Tengok Ah Seng rileks je

Nilai sendiri ye gambar ni. I'm speechless.
Muka lepas buat dosa =,=

Cewahh Polis


The coolest guy in the school.


Rabun ayam.


Fan yang tak malu mintak signature.


Baju bola


Baju bola jugak.


     Memacam ekk bebudak ni. Biasalah baru habis SPM. Tapi rugi betul budak perempuan takde. Kalau tak mesti banyak gambar yang boleh diletak di sini.






 I'm going to miss 
this moments
certainly :)
BTW, SPM dah abis